Przejdź do głównej treści strony
UJ
Serwis kompetencji międzykulturowych
Uniwersytetu Jagiellońskiego
logowanie
english
Kompetencje
Aktualności
Cele
Projekty naukowe
Nauczanie projektowe
Nauczanie modułowe
Metoda ścieżki
Metoda symulacji
Regionalna czy transregionalna edukacja kulturalna
Pedagogiczny dramat terapeutyczny jako metoda nauczania kompetencji międzykulturowych
Metoda gry miejskiej
Projekty dydaktyczne
Uniwersytecka klasa kompetencji
Miejsce pamięci - Dachau
Warsztaty
E-voting a partycypacja wyborcza
Pozytywne Miejsca Pamięci Europejskiej
Zdzisław Krudzielski jako architekt industrialnej i społecznej rzeczywistości jaworzańskiej
Kraków mniejszości etnicznych i narodowych. Gra miejska
Kompetentni Uczniowie
Odkrywcy dziedzictwa lokalnego
Miasto dla młodzieży
projekty studenckie i uczniowskie
History begins in the Family: Dialogue of Generations
Publikacje
Publikacje online
Spis naszych publikacji
Scenariusze
Partnerzy
Kontakt
Aktualności
Cele
Aktualności
Warsztaty z młodzieżą z Udine w Krakowie
W ramach realizacji projektu uniwersytecka klasa kompetencji międzykulturowej zostało zorganizowane spotkanie uczniów 1 klasy kompetencji z młodzieżą z Liceo Copernico z Udine (Włochy).... »
19.04.2015
- Kinga Gajda
I seminarium podsumowujące w ramach projektu Pozytywne Miejsca Pamięci Europejskiej
Uczestnicy projektu realizowanego w ramach programu Uniwersytetu Młodych Wynalazców wzięli udział w I seminarium podsumowującym.... »
19.04.2015
- Kinga Gajda
Gra miejska Śladami Józefa Retingera
Uczniowie gimnazjum nr 2 w Jaworznie, licealiści z VIII LO w Krakowie oraz studenci IE wzięli udział w grze miejskiej zatytułowanej Śladami Józefa Retingera. Gra miejska odbywał się w ramach projekt finansowanego z programu Ministra „Uniwersytet Młodych Wynalazców". Projekt koordynuje dr Kinga Anna Gajda.... »
01.04.2015
- Kinga Gajda
Wpływ e-votingu na partycypację wyborczą – zakończenie projektu
1 uniwersytecka klasa kompetencji międzykulturowych zakończyła prace w projekcie zatytułowanym: Wpływ e-votingu na partycypację wyborczą. Projekt ma charakter badawczo-dydaktyczny. W odniesieniu do aspektu badawczego celem projektu jest zweryfikowanie, czy wprowadzenie nowych metod głosowania może stanowić czynnik pozytywnie wpływający na frekwencję wyborczą wśród młodzież.... »
01.04.2015
- Kinga Gajda
Zakończenie kursu 3 uniwersyteckiej klasy kompetencji międzykulturowej
13 marca odbyło się w Collegium Maius oficjalne zakończenie kursu dla 3 uniwersyteckiej klasy kompetencji międzykulturowej.... »
14.03.2015
- Kinga Gajda
1
...
26
27
28
29
30
...
35
«Poprzedni
Następny»