Społeczny aspekt twórczości

18 lutego uczestnicy projektu "Kompetentni uczniowie" odkrywali wraz z trenerami z Europe4Youth społeczny aspekt twórczości. Oznaczało to analizę dzieł różnych epok pod kątem ich osadzeniu w swoich czasach i warunkach społecznych, a także ocenę wpływu dzieł sztuki na rzeczywistość. Dyskutowano sztukę zaangażowaną społecznie, a zwieńczeniem zajęć był mini-wywiad z przechodniami na wybrane przez uczniów tematy, jakie uważają za ważne dla swojego pokolenia. Zadaniem uczniów było zdiagnozowanie i sformułowanie problemów i zaproponowanie form zaprezentowania ich i poruszenia świadomości społecznej tymi problemami.

Projekt Uniwersytetu Jagiellońskiego, Instytutu Europeistyki, POWR.03.01.00-00-C064/16, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, III Oś priorytetowa „Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju”, Działanie 3.1 „Kompetencje w szkolnictwie wyższym”, w programie Ścieżki Kopernika 2.0)

 

Data opublikowania: 20.02.2019
Osoba publikująca: Kinga Gajda